10 Mayıs 2010 Pazartesi

Sekreteri Nasıl Siktim? Böyle Sikiş Göremezsin Am


anlatacağım olay ben askerde iken başıma geldi. ben antalyada askerlik yaptım.

acemi birliğide antalya idi. neyse acemi iken çarşıya çıkmıştım. bi kafede oturdum çay içerken karşı masama gelip yaklaşık 42 yaşında olan bi bayan oturdu. bende olgun bayanlardan çok hoşlanırım. ben bu bayanı süzmeye başladım.

o da bana bakıyodu. neyse tuvalete gitmek için ayağa kalktığımda künyem düştü ve onun ağzından ıyyy askermiş kelimesi çıktı bende yanına gittim ve ne o askerlerden nefretmi ediyosun dedim. o da evet çok kabasınız dedi. bende siz kabalarına denk gelmişsiniz dedim. derken biz tartışmaya başladık ve neticede mekandan atıldım. dışarda beklemeye başladım 10 dakika sonra o da çıktı. yanına

gittim ve beğendinmi yaptığını dedim. o da inan üzüldüm dedi böyle olcağını tahmin etmezdim dedi bende olan oldu dedim. sana bi çay ismarlıyayım dedi. bende zamanım yok kışlaya dönmem lazım dedim. tmm dedi ev numarasını yazdı verdi ara dedi haftaya söz bi kahve içelim dedi tmm dedim. neyse perşembe akşamı aradım. açtı telefonu dedim ben can tanıyamaddım dedi dedim ben asker haaa tamam dedi bende esra memnun oldum yeni tanıştık dedim. neyse cumartesi müsaitsen ben çarşıya çıkıcam dedim





o da tamam dedi ben biraz rahatsızım sen çıkınca ara dedi.cumartesi oldu aradım

can ben rahatsızım biraz istersen evime gel dedi adresi verdi gittim içeri girdim. üzerinde dar bi kot pantolon ve siyah badi vardı göğüsleri taşacak gibi

idi çok dirilerdi neyse oturdum. 42 yaşında olduğunu


href="http://www.pornohikayeler.org">sekreter
olduğunu

eşinden ayrıldığını çocuklarının olmadığını ve 8 yıldır yanlız yaşıyorum dedi.

bende anlattım ç.kaleliyim dedim burda askerim dedim. neyse gözleriyle adete beni soyuyordu. zor olmuyomu askerlik dedi evet dedim. yemeklerinize ilaç atıyorlarmış kuş ötmüyomuş dedi bende yoo dedim sıkıntı yok her daim hazır dedim. öle mi dedi yanıma geldi bakalım askerimiz nasılmış dedi elini sikime attı bende dudaklarına yaptıştım. ellerimde göğüslerinde idi badisinin altından

elimi soktum sertçe okşuyordum





ayağa kaldırdım kucağıma aldım ve yatak odasına götürdüm soyunduk ikimizde yatağa yatırdım öpüşüyoduk ellerimle vücüdunu ezberliyodum o ise inliyordu erkeğim benim söndür ateşimi 8 yıldır yuanıyorum diyordu





bende hemen dedim göğüslerini yalıyordum elimde amında idi adete elimi yakıyordu onunda eli sikimde idi esranın üstüne çıkıp sikimi amının dudaklarına

vurmaya başladım içinin gıdıklandığını amının dudaklarının uyuşmaya başladığını

söylüyor fakat inliyordu. sikimi amına sokunca drin bi ohhh çekti ve yaktın beni dedi gidip gelmekte zorlanıyordum amı çok dardı yavaş yavaş alışıyor esra

ise inlemeleri odayı dolduruyordu hızlanıkça ağlamaklı bi ses çıkartıyordu. bende hızlandıkça boşalmam yakınlaşıyordu dedim geliyorum gel dedi ne olur akıt

içime içine boşaldım o da boşaldı yorulduk ikimizde bana çok tatlı olduğunu söyledi saate baktım 5e geliyordu dedim gitmem lazım tamam dedi haftayı iple çekiyorum dedi. kışlaya gittim akşam aradım kimse açmadı teli





neyse bi iki gün daah aradım açan olmadı hafta sonu oldu adrese gittim kapıyı kimse açmadı komşulara sordum burda öle birisi oturmuyo dediler neticede bana izini kaybettirdi şimdi askerliğim bitti çanakkaledeyim


Selam millet. ben can 26 yaşındayım.




















Hala Oğlunu Mutfak Tezgahında Götünden Siktim, Amını Yardım

Merhaba sayın pornohikayeler.org okuyucuları sızlere basımdan daha yenı gecen bır şahane olayı anlatmak ıstıyorum
evet şahane dıyorum cunku gercekten şahane bır seydi
bu arada kendımden bahsedeyım ankara da yasıyorum 27 yasındayım 1.76 boyundayım 75 kılo ve esmer bırıyım evet sızlerı daha cok bekletmeden hıayeme gecmek ıstıyourum umarım yayınlarlar
bır gun ankaranın en ıslek semtlerınde yanı kızılayda aylak aylak dolanıyordum tabıkı malumunuz ıssızlık ve can sıkıntısı benım yasımdakı genclerın bırıncı sorunu neyse ve yorulmus canımda sıkılmıstı bır gazete aldım oturdum bır banka gazetemı okumaya basladım göz gezdırırken karsı banka hos bır bayanın oturdugunu gördum uzerınde dızlerının hızasında bıraz genıs bır etek ustundede beyaz bır gömlek vardı hemen caktırmadan analız yaptım buyuk ıhtımal bır yerde calısıyor veya resmı bır dayrededır dıyordum parmaklarına baktım yuzugu yoktu ama orta yaslardaydı 36-37 yaslarında yanı hafıf kumral orta boylu hafıfte balık etlıydı tabı ben ne kadar dalmıssam bakmaya önce rahatsız olur gıbı oldu ama sonradan hafıfce gulumsedı tabıkı bundanda cesaret alarak yanına yaklastım ve bır sıgara ıkram ettım meraha dedı merhaba dedım tanıstık ısmı aynurmus ve tahmın ettıgım gıbı bır yerde calısıyormus ama özel sektordeymıs ve bosanmıs 3 sene olmus cocugu yokmus ona neden evlenmedıgını sordum guvenecek kımse kalmadı kı dedı ve sohbet ıyıce koyulasmıstı yanlız yasıyormus ve sevgılısıde yokmus kımseye guvenemedıgı ıcın ve bende kendımden bahsettım ıste can sıkıntısından falan benımde hayatımda kımse olmadıgını sordum oysakı cok hos bır gencsın her bekar ınsanın dıkkatını cekersın neden hayatında kımse yok dedı bende maddı durumdan dolayı dogru duzgun bır ısım olmadıgından dalayı kımseyle beraber olmadıgımı ayıracak maddı ımkanım olmadıgından bahsettım neyse cok uzatmıyayım ve ısterse kendısının bana maddı destek yapabılecegını söyleyı bende tessekur ettım bugune kadar kımseden karsılıgını vermedıgım hıc bır sey almam dedım ve bıraz duraksadı ve gözlerıme baktı bende baktım sana bır sey soracagım dedı tabıkı buyur dedım sana guvenebılırmıyım dedı tabıkı dedım ve hangı konuda anlıyamadım dedım her konuda dedı bende benden sır cıkmayacagını ne ısterse paylasabılecegını soyledım burda yazıyorum ama tabıkı ısımler degıstırılmıs sekılde cunku kımseyı zor duruma sokmak ıstemem neyse ben hala anlamamıstım bana bak yakısıklı dedı efendım guzel bayan dedım :) benım hayatımda tam 3 senedır erkek yok 6 ayda ondan öncesı bosanmadan öncesı dedı evet dedım ben senınle ask yasamak ıstıyorum ıstıyorum dedı ve karsılıgınıda fazlasıyla alacaksın dedı hemen ben jıgola olmadıgımı kolay kolay bayanlara gorusmedıgımı söyledım hayır yanlıs anlama dedı öyle demek ıstemedım dedı sadece kımseye guvenemıyorum dedı hem sende madem ıssızsın dedı karsılıgınıda ödemıs olursun dedı bu benım ılk deneyımım olacaktı yanı hızmet seklınde meslek olarak neyse evııne gıttık:
guzel hos bır dayresı vardı önce bır seyler ıctık hafıf bırseyler yedık ve uzerını degıstırmeye gıttı harıka bır gecelıkle yanıma geldı harıka gorunuyordu gercekten evet gercekten şahane bır duldu genc kızlardan hafa duzgunu bır vucudu daha dırı bır bır tenı vardı saclarımdan tuttu ve oksayarak saclarımı gozlerın gercekten cok guzel dıyerek gozlerıme bakarken bırden dudaklarımız bırlestı ve delı gıbı sevısmeye basladık cunku onda yılların verdıgı ates vardı bendede uzun suredır abazlık vardı ve butun her yerını yalıyordum ucuruyordum adeta kendınden gecıyordu am suları bacaklarıına kadar suzuluyordu ben yaladıkca musluktan akar gıbı sıcacak suları akıyordu gercekten bu hatun ates gıbıydı ve oda harıka yakılıyor ve kocasınınkını hıc yalamadıgını söyledı ve cok temız bırısı oldugumu söyledı evet gercekten kendıme cok ıyı bakarım her gun trasımı olurum hıc zaman kıllı gezmem temız ve bakımlıyımdır yasım genc ama olgun bırısıyımdır dusunce bakımından ve artık ıkımızde dayanamıyorduk (emre_kaan8484@hotmail.com) ama nasıl bagırıyordu hadı artık gır ıcıme dıyeee erkegımmmmmmm dıye öldur benı dıyordu söndur benı dıyordu ve benım kobra damarlı ve bası kalın kobra dımdık olmustu normalden daha da fazla buyumustu ve usulca ustune oturma basladı evet ıcınde ılerlıyordu
aletım derın derın nefes alıyordu gözlerını kapamıstı ve artık kendını bana bırakmıstı ve artık hepsı ıcındeydı delı gıbıydık sevısıyorduk dudaklarımız ayrılmıyordu govuslerı dımdıktı ve dudaklarımın ve ellerımın arasındaydı anlatırken bıle kendımden gecıyorum ve o gece sabah kadar sevıstık ama ınlemelerı hala kulagıımda offfffffffffffffff hadııııııııııııııııııı hadııııııııııııııı askımmmmmmmmmmm bıtırdınnnnnnnnn benııııııııııı dıyeeeeeeeeeee bagırıyorrrrrrrrdu sabaha kadar saydım 5 kere ben bosaldım defalarcada o bosaldııı artık benım sıkım onunda amı uyusmustu 3.5 senın acısını cıkarmıstı benden ve ondan sonra onunda arkadaslarıyla beraber olduk bu arada saka maka jogolo olmustum :) ama artık secıcıyım cok bakımlı kendıne guvenen ne ıstedıgını bılen kadınlarla beraber oluyorum yas önemlı degıl ama 27-45 arası tercıhlerımdır ve tabıkı cıddı olanlar eklesın önce msn nede göruselım cıddı oldugunuzdan emın olduktan sonra yuzyuze bulusuruz aderımı yazıyorum msn nede cıddı görusmeyecek bayanlar eklemesın lutfen ve bırde bayan nıkıyle erkekler eklemesın rıca edıyorum cunku cam acmayanla veya sesını duymadıgımla gorusmeyecegım gorusmek uzere azgın bayanlar




8 Nisan 2010 Perşembe

Harika Yengem ve Amı

meraba arkadaslar ben selim.amcam memurdu ve tayini başka bir ile çıkmıştı. gittiği yerde ev falan ayarlamak için bir kaç gün kendisi gitti ve o sırada yengemlerde bizde kalacaktı.ben 23 yaşındayım yengem ise 29 yaşında şarışın başörtülü süper vücudu olna bir kadın göğüsleri her zaman beni deli etmniştir.her 31 çekişimde onu hayal edrim. neyse bize geldiği ikinci gün gün annemler düğüne gittiler ewde sadece yengemle ikimiz kalmıştık. yengem o gün çok yorulmuş ve erken yatacağanı söylemişti. ben de bu fırsat istersen masaj yapabilitim demiştim yorgunluğunu alır dedim kabul etti. yanıma geldi omuzlarını sıkmaya başladım yemgemde kendini salmaya başladı. daha sonra yere uzanırsa daha iyi masaj yaparım dedim ve yere uzandı uzanınca masaja devam ediyorum omuzlarından kalçalarına kadar masaj yapıyodum kalçalarını okşarken benim oğlan kalkmaya başladı. yengemin üzerinde tşört ve etek vardı altında da beyaz iç çamaşırı vardı. yemgem artık masajla kendinden geçmiş bir durumda yerde uzanıyordu masajı sadece kalçalarına yapmaya başladım o güzelim kalçalarını ellerimle ovalıyordum daha sonra yavaşça eteğini sıyırdım ovalamaya devam ettim sesi çıkmıyordu. daha sonra kiodunu sıyırdım. bir irkildi ne yapıyorsun dedi. ya yenge çok güzel kalçaların var dedim. hoşuna gitmiş olmalıki güldü biraz çok mu istiyorsun beni dedi. ewet dedim daha sonra ters döndü amını okşamaya başladım sulanmıştı sonra üzerindekileri çıkardım muhteşem göğüsleri karşımdaydı uçları dimdik olmuştu yalamaya başladım etrafında daireler çiziyordum dilimle ve zevkten inlemeye başladı saçlarımı okşayarak harikasın bitanem devam et dedi ve ordan dudaklarına yapıştım çok ateşliydi ve yengem vantuz gibi emiyordu öpüşmüyor adeta yiyorduk birbirimizi bütün vücudunu yalayarak amına geldim ve yalamaya başladım inliyordu ıııııııııııııhhhhh ohhhhhhh harika aşkım ye amımı parçala ooooohhhhh bırakma beni hiç dedi bende yengem benim bırakırmıyım seni orosbum benim dedim uzun bi süre yaldıktan sonra sikimi ağzına aldı 69 pozisyonunda yaladık birbirimizi ısırıklar atıyordu sikime çıldıırtıyordu beni kudurmuştum sonra sırt üstü yatırdım sikimi yengemin amına sürtüyordum arasında aşağı yukarı yapıyordum selimim sok noluuuuur inlet bu orosbunu sik hadi hayvanca dedi dahada azmıştım yavaş yavaş sokmaya başladım amı dardı bir kız amı gibiydi sikimin başını soktum ahhhh uuuuhhhh harikasıın yavaş nolur dedi ölcektim zevkten yavaş yavaş sokmaya devam ediyordum parçala amımı erkeğim bu am senin diyordu ve bir taraftanda inliyordu zevkten gözleri kayıyordu yengemin muhteşemm bir zevkti tamamını soktum ve çıkarıp tekrar soktum oooooooooohhhhhhh sen dah önce neden istemedin erkeğim aaaaahhhhh sik beni öldür ıııııhhh dedi bende bebeğim aşkım hep hayallerimdeydin şimdi altımdasın öldürüyosun beni dedim daha sonra bacaklarını omzuma attım hızlandım altımda inliyordu ııııııhh daha sert selimim daha sert sik sokk bana diyordu. ikimizde büyük bir çoşkuyla bağıra bağıra boşaldık yengem titreye titreye boşalarak bütün sularını yatağa boşalttı.daha sonra sikimi ağzına aldı emmeye başladı harika emiyordu bu iişi iyi biliyordu kendimden geçmiş saçlarını tutuyordum sikimi tamamen ağzına alıp emiyordu daha sonra yine 69 oldu bende amını yalamaya başladım sular hala ağzıma akıyordu muhteşem bi tadı vardı o ara götünü parmaklıyordum ama yengem kalçalrını kaydıryordu anlaşılan götten istemiyordu bu beni dahada azdırıyordu. yegnge götünü istiyorum öldürüyor beni götün dedim olmaz dedi daha hiç götten yememişti.neden diye sorunca hiç yapmadım çok acır dedi yaa yenge yavaş yaparım acımaz dedim iyi o zaman acırsa hemen cıkarırsın ama dedi tamam yenge dedim domalmıştı önümde göt deliğini iyice kremledikten sonra yavaş yavaş kaydırmaya başladım muhteşemdi daracıktı yengem inliyordu aaaaahhhhhh harika yavaş nolur yavaaaaşşşşş dedi ağır ağır dibine kadar soktum yengem kıvranıyordu.daha sonra hızlandım yengem resmen inliyordu acıdan ahhhhhh hayvan yavaş sik nolur kaçmıyorum ya ıııııııhhhhhhh selimim nolurr yavaş oooooooohhhhhhh diyordu.bu beni dahada azdırıyordu.harika tam istediğim gibi götün aşkım ooooohhh daracık ıııııııhhhh dedim beğendin mi dedi bende çoooookkk diyerek inledim daha sonra büyük bir zevkle götüne boşaldım. götünün hala acıdığını söyledi daha sonra yatak odasına geçtik yatakta uzandık yengemle sabaha kadar sikiştik ekleyin bayanlar sikişelim kuz_kuz@hotmail.com
am göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı pornoam göt sikiş porno yarak amcık vajina amlı porno



Komşumun Tangasını Görünce Sikesim Geldi


Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce başımdan öyle bir olay geçtiki sizlerlede paylaşmak istedim.Benim 27 yaşında sadece genelevde ilişki yaşamış bir gencim yani anlayacağınız tecrubem fazla değil.Bizim apartmanda Ayten isminde 40 yaşlarında çok güzel ve çok alımlı evli bir komşum var.Eşi sürekli almanyaya gider 3-4 ay kalır 1 aylığına geri dönerdi.2 tane çocuğu vardı.Birgün bir alışveriş mağazasında gezerken bizim ayten ablayı kendisine iç çamaşırı alırken gördüm ama cesaret edipte yanına yakşalmadım uzaktan seyrediyordum.Çok süper bi iç çamaşırı almıştı siyah ve transparan olduğunu mağaza personeli tanıtırken görmüş aklım kalmıştı.Bir anda şaşırdım sikimin kalktığını hissettim.Ayıp olmasın diye başka şeyler düşünerek sikimin inmesi için bayağı uğraştım.Bu esnada komşum ayten alışverişini tamamlamış mağazadan çıkıyordu.Fakat bayağı alışveriş yaptığından elleri dolu yürümekte zorlanıyordu.Bilerek yanına yaklaşmamıştım.Sadece geriden takip ediyordum.Aslında takipde değil bende eve gidecektim.İsabet olmuştu aslında giriş kapısına kadar takip ettim.Tam giriş kapısında bir cesaretle merhaba ayten abla yardım edeyimmi yorulmuşa benziyorsun dedim.Oda gerçekten yorulduğunu paketlere yardım edersem çok mutlu olacağını söyledi.Paketlerin bir bölümünü ben aldım.Şans eseri iç çamaşırlarının olduğu pakette bendeydi.Asansöre beraber bindik 6 kata çıktık.Ayten abla kapıyı açtı ve içeri gelmemi söyledi.Ben çok ısrar etmeme rağmen bir kahve içmeden bırakmayacağını söyleyince dayanamadım girdim.Elimde paketleri nereye bırakmam gerektiğini sordum.Hemen girişteki aynanın önüne bırakmamı söyledi.Paketleri bırakırken bilerek iç çamaşırı olan paketin devrilmesini sağlamıştım.paketin devrilmesiyle almış olduğu siyah transparan tanganın düştüğünü gördüm.bayağı utanmıştı ayten abla kusura bakma birşeyler almıştımda kendime farketmedim sende olduğunu o paketin deyince önemli değil diyerek geçiştirdim.Beni oturma odasına davet etti kendiside üzerini değişip geleceğini söyledi.1-2 dakika sonra yanıma süper bir tayt ve üzerine beyaz incecik bir gömlek giyerek yanıma geldi.Gömleğinden siyah sütyeni taytındanda tangası o kadar belli oluyorduki kafayı yemek üzereydim.Çayın demlendiğini söyleyerek mutfağa geçmeden sehba vermek için önümde domaldığında artık bende pil bitmişti.Sikim dimdik olmuştu.daha sonra mutfağa geçerek çayımızı getirdi.Çayı içerken karşımda öyle bir oturuyorduki adeta taytımın üzerinden gir bana diyordu taytı am dudaklarının arasına girmiş felaket belli oluyordu.Artık neredeyse tecavüz edecek seviyeye gelmiştim.Dayanamadım ve müsade istedim.Ayağa kalktığımda benim üzerimde eşofman olduğundan sikimin kalktığı belli oluyordu.Birden elini eşofmanımın üzerine atarak sikimi tuttu ve dur gitme onu banamı kaldırdın lütfen söyle dedi.Bende olanlar için üzgün olduğumu ama bekar olduğum için bana kızmaması gerektiğini söyledim.kendiside bana kızmadığını sadece sikini görmek istiyorum bir sakıncası varmı dedi bende yok dedim.Eşofmanımı ve kilotumu indirdi dimdik olan sikimi eline aldı ve daşaklarımla oynamaya başladı sikime bir öpücük kondurarak ayağa kalktı sikimden tutarak beni yatak odasına götürdü artık bekar değilsin beni istediğin zaman sikebilirsin deyince dünyalar benim olmuştu.Hemen gömleğini sütyenini tayt ve tangasını çıkardım sarışın süper bir vucudu vardı.Bir tek kıl bile yoktu vücudunda bende soyunarak başladım dudaklarından öpmeye deliler gibi öpüşüyorduk.Dilini azğıma alıyordum adeta dilini emiyordum bu esnada bir elimlede amcığıyla oynuyor ıslatmaya çalışıyordum bir müddet sonra boşalacağımı anladım ve direk amına girdim 1 2 gidip gelmeden sonra amına boşalarak üzerine yığıldım. Devamına yarin arkadaşlar kusura bakmayın uykum geldi:D


45lik BBakire Aysunu Sikişim


Merhaba gizlihikayem ailesi, ilk defa yayınlamayı düşündüğüm , yaşadıklarımı , anılarımı sizinle paylaşmak arzusunu , bugün kaleme almaya başladım… Uzun zamandır, chat yapiyorum, ilk başlarda chat farklı insanlar tanımak farklı fikirler ve düşünceler tanımak adına zevk aldığım bir şeydi, ama zamanla sizde bilirsiniz ki , sanalın gerçek yüzünün insanların birbirleri ile ilişki kurmaları için bir amaç olduğunu görmek olduğunu fark ediveriyorsunuz.. Bende bunu fark ettiğimde , böyle tarz ilişkilerin çarpık ve yapmacık olduğunu samimiyetten uzak olduğunu düşünerek , sanal chat sayfaların geneline , Hayata dair , insanalara dair , aşk’a dair hikayeler denemeler ve şiirler yazardım. Bu yazılarımı kimileri beğenir kimileri ise , muhabbetlerine engel olduğumu düşünerek bana hakaret içerikli yazılar yazarlardı bende istifimi bozmazdım… Böyle bir gece’de aysun diye bir bayan bana yazdı.. -Selam , tanışabilirmiyiz… Bende cevap olarak… - Selamlar, bayanlarla tanışmak istemiyorum yazdım… Buna şaşırdı ve gerçekten ben sandığınız bir maksatla değil , 5 aydır yazılarınızı ve sohbetinizi takip ediyorum çok ince ve hoşsunuz, muhabbetinize hayranım bu yazıları yazan kim tanımak istiyorum dedi.. Bende kendimden bahsettim , ismim Barış 33 Yaşındayım Makine Mühendisiyim diyerek.. Kendisininde 45 yaşında olduğunu öğrendiğim aysun’un hayat hikayesinden anlatmaya başladı.. Bir aşk için senelerini kurban verdiğini anlattı, ondan başka hayata kimseyi almamış , ve hiç evlenmemiş.. 45 yaşında ve hiçbir el değmediğini söyleyen bir kadın.. Kişiliği karakteri duruşu çok hoşuma gitti , muhabbetimiz sabaha kadar devam etti , ve seninle yüzyüze konuşmak isterim muhabbetin çok hoş diyerek beni davet etti.. Bindim arabama, 4 saat bir yolculuktan sonra vardım yanına… Balkonda beni karşıladı… Gülen yüzüyle.. Kapıyı açtığında karşımda 185 boyunda , saçlarını sarıya boyamış, kumral bir güzel duruyordu, çok bakımlı idi.. Kapıda sarıldı bana sımsıkı ve ilk cümlesi “ Kaybettiğim yarım gibisin” diyerek dudaklarıma sarıldı ve ıslak ıslak öpmeye başladı beni… Bedenin sıcaklığı ellerimi avuçlarımı doldururken bende dudaklarımı o heyecandan toparlanarak dudaklarında gezdirmeye başladım… Dillerimiz sanki Samanyolu çalıyormuşcasına , birbirine dolanmış ve dans etmeye başlamıştı .. Aşk’ın ateşi ikimizide titretiyordu ve bir an durduk , açsındır dedi gülen gözleri ile.. Yemeğe oturduk , yemeğimizi yedik , öyle mum ışığı kırmızı şarap eşliğinde değil , gülen gözler ve huzurlu bir şekilde yedik.. Çayın demlemesini beklerken ikimizinde gözlerinde , o ilk tutuştuğumuz dudakların sıcaklığı kalmıştı yanıma sokuldu , ve ellerini saçlarıma dolayarak beni öpmeye başladı.. Öpüşmemizin heyecanı ve ateşi yetiyor, artıyordu bile ama , zaman durmak değil ilerlemek zamanıydı… Çünkü artık hayatımdaki tek bana sahip olan erkek olmanı istiyorum , artık bu bekarete bir son ver diyordu… Göğüslerinin dolgunluğu avuçlarımı doldururken , dudaklarımla boynunda geziniyordum ben.. Ben dudaklarımla boynunda yürüdükçe onunda içinde sıcak bir şeyler kaynamaya başlıyordu.. titriyordu 18,5 luk bir liseli kız gibi.. hafifçe halının üzerine uzattım ve bütün vucudunu seyrettim uzunca , üzerindeki elbiseleri çıkardıkdan sonra , ve noktalarını seçmeden , her zerresini keşfetmeye başladım baştan aşağıya emiyor yalıyor delice okşuyordum.. Doğruldu şimdi bende galiba diyerek boynumdan aşağıya yalarak indi.. ve 21 cm olan aletimi elleri ile sıvazladı.. gülen bir gözle başına öpücük kondurdu ve emmeye başladı.. Çılgınlar gibi emiyordu, arada birrr ohh çoook harika bitanemm çok tatlı diye inliyordu dayanamıyordum İçimi somuruyordu sanki , ve dudaklarının arasına patladım.. İkimizde ön sevişmenin heyecanı ile boşalmıştık.. Usul dokunuşlarla tekrarla hareketlendik.. Ve bu sefer benim olmalıydı , amının duvarlarında gezdirirken aletimi , hadi artık sok şunu diye yalvarması alnındaki o bulgur bulgur terler … Çok harika bir duygu idi.. Ve usulca içine girdim , 45 senenin ateşi ordaydı sımsıcak ve dar , içinde yavaş yavaş ilerledim , ben vurdukça içine daha sert erkeğim diye inliyordu.. altımda.. daha sert lütfen diyordu gözleri yalvarıyordu.. saçları dağılmıştı.. Terden vucudu ışıl ışıl olmuştu ben si..kiyor hemde göğüslerini emiyordum.. Dakikalarca bu pozisyonda seviştik ve iniltilerle boşaldık.. Yaşananlar tamamiyle gerçek yada hayal yazmayacağım, siz nasıl algılarsanız yada nasıl hissederseniz.. Buradan hikaye yazanlara seslenmek istiyorum , bir kadının ruhunu almadan bedenine sahip olmanın hiçbir değeri yoktur , kadın ruhuyla kalbiyle sevişince insana mutluluk ve zevk verir..


önce sikti sonra siktirdi amımı yardı


mrb site sakinleri.sizlere anlatacağım olay tamamen gerçektir ve yaşanmıştır.ben sadece isimleri değiştirerek olayı sizlere aynen aktaracağım.neyse fazla uzatmayalım ).Öncelkle sizlere kendimi tanıtmakla başlayım ben Leyla 20 yaşında kumral yeşil gözlü 168 boyunda 55kilo iri denilebilecek ölçüde büyük gögüsleri olan dolgun kalçalı çevrem tarafından oldukça çekici bulunan ve arzulanan bir kızım.yani kızdım xD.Anlatacağım olay yaklaşık 1sene önce başımdan geçen bir hadise.lise yıllarında kelimenin tam anlamıyla peşinden koştuğum Berkay diye bi çocuk vardı.okulun tüm erkekleri benimle olmak için yanıp tutuşurken bu çocuğun tüm baştan çıkarmalarıma neredeyse tepkisiz kalısı beni daima daha fazla tahrik etmiştir.lise yılları bu şekilde geçtikten sonra Berkayla aynı üniversiteyi kazandığımızı öğrendim.bu beni oldukça mutlu etmişti çünkü lise yıllarında bana karşı umursamaz tavırlar sergileyen Berkay üniversitede adeta bambaşka biri olmuştu.zamanımızın neredeyse tamamını birlikte geçiriyor oldukça iyi anlaşıyorduk.bu süre boyunca berkaya olan tutkularım gün geçtikçe artıyor onunla birlikte olabilmek için sürekli mini etek giyiyor firikik veriyordum.bu tavırlarım çok geçmeden etkisini göstermiş olacak ki berkay da boş durmamaya her fırsatta beni süzmeye ufak tacizlerde bulunmaya başlamıştı.bu şekilde bir süre devam ettikten sonra berkay birgün evlerinde büyük bir party vereceğini kız erkek pek çok kişinin geleceğini benimde gelip gelemeyeceğimi sordu.ben zaten dünden razıydım teklifi hemen kabul ettim.party günü geldiğinde telefon çaldı arayan tabi ki berkaydı partye erken gelip gelemeyeceğimi yardıma ihtiyacı olduğunu söyledi.fırsat bu fırsattı ne yapıp edip berkayla birlikte olamaydım.bu teklifinde adeta üstüne atladım.hemen duşumu aldım.içime yeni aldığım dantelli sütyenimle kırmızı tangamı giydim altıma beyaz bir mini etkek ve siyah desenli kilotlu çoraplarımı giydim.üstüme gögüslerimi belli edecek ölçüde dar bir bluz geçirip koşar adımlaral partynin verileceği yere gittim.bu arada biz izmirde okumaktayız party ise berkayın amcasının yazlığında oldukça lüks güzel bi yerdeydi.kapıyı çaldım ve bekleyemeye koyuldum.berkay kapıyı açtığında gözlerine inannamıştı iltifatlar eşliğinde beni içeri davet etti.saat daha erken olduğundan ev bomboştu.berkayla beraber evi biraz toparladık içkileri ayarladık 1saat böyle geçtikten sonra konukların gelmesine hala 4-5saat vardı.biz de biraz önce davranıp içkilerden birazını açtık ve sohbet etmeye koyulduk.içkinin de etkisiyle konu çok geçmeden sekse geldi daha doğrusu berkay konuyu sekse getirdi.bana bakire olup olmadığımı sordu.ona bakire olduğumu söylediğimdeyse çok şaşırmıştı.erkeklerin beni nasıl bu güne kadar sikmeden bıraktıklarına inanamadığını söyledi.bende ona doğru erkeği bulduğumu fakat onun bir türlü ilk adımı atamadığı söyledim.tam bu esnada berkay dudaklarıma yapıştı.bu hareketi beklemediğimden başlarda biraz tedirgin olmuştum ama sonra bende karşılık vermeye başladım deli gibi öpüşüyorduk Berkay bir gögüslerimi elliyor diğer eliyle kalçamdan tutup kendine bastırıyordu.bende boş durmuyor gömleğinin düğmelerini çözüyordum.berkay bluzumu çıkarmış sütyenimin üzerinden gögüslerimi morartırcasına yalıyor emiyordu fakat hiç konuşmuyordu bense kendimi kaptırmış ona hayatının en büyük zevkini yaşatmaya ant içmiştim.yavaşça eğildim ve pantalonun fermuarını açıp zaten kazık gibi olmuş penisini yalamaya başladım berkayın penisi 17cm civarında fakat oldukça kalındı.izlediğim porno filmlerindeki kadınlar gibi şevkle yalıyor,emiyor ufak dil darbeleriyle onu daha da azdırıyordum.bu şekilde 5dk kadar devam ettikten sonra berkay kollarımdan tutup beni kaldırdı ve sütyenimle mini eteğimi ve iç çamaşırımı bir çırpına çıkardı artık ikimizde çırılçıplaktık ve ben kendimi ona teslim etmiştim.berkay beni kanepeye yatırıp amıma yumuldu zaten sulanmış olan amım iyice sulandı ve ben hadi artık erkeğim sik beni diye yalvarmaya başladım.berkay bacağımı omzuna alıp sikini bir anda içime kökledi o anda nası bi çığlık attığımı hayatta anlatamam ama bu berkayı daha da azdırmıştı hızlı bir şekilde gidip geliyor benim çığlıklarıma aldırmıyordu.bu gece bana çok büyük zevkler yaşatacağını bunu kendimin isteğini söylüyordu.derken çok geçmeden ikimizde boşaldık berkay döllerini gögüslerime fışkırtmıştı ve sikini ağzıma dayadı büyük bir iştahla emdim yaladım berkayın siki anında tekrar kazık gibi olmuştu beni bir hamlede ters çevirerek götümün tadına bakmak istediğini bu zevki başka erkeklere bırakmayacağını söyledi.ben tamamen kendimi ona bırakmış ne derse yapıyordum bu şekilde değişik pozisyonlarda yaklaşık 1buçuk saat kadar seviştik ve ardından birlikte duşa girdik duştada biraz seviştikten sonra birden kapı açıldı ve içeriye lise yıllarında tanıdğım ancak daha sonra hiç görmediğim kadir diye bi çocuk girdi yüzünde pis bir gülümseme vardı.ben onu dışarı atması için berkaya bakarken o hiç tepki vermemişti.hemen kurulandı ve dışarı çıktı ben sizi yalnız bırakıyım dedi.ben şok olmuş adeta tek kelime edemiyordum koşarak berkaya sarıldım gögüslerimi onun mermer gibi bedenine yasladığımda ikimizde şehvetle titremiştik.berkay kulağıma senden çok özür dilerim yalvarırım beni affet ama inan sende zevk alacaksın seni bugün buraya getirmekteki amacım buydu ancak olayların böyle gelişeceğini tahmin etmedim gibisinden sözler söylüyordu bense göz yaşlarına boğulmuştum hala berkaya sarılmış bana bunu nasıl yapabildiğini soruyordum bu esnada içeri sonrada adının sezer olduğunu öğrendiğim uzun boylu kıvırcık bir çocuk girdi ve berkay hadi abi sana o kadar para verdik çık artık dedi.berkay beni kendinden uzaklaştırdı ve dışarı çıkıp kapıyı kilitledi.içeride iki azgın erkekle tek başıma kalmıştım ama bu esnada berkaya olan kinimden midir bilemiyorum aşırı azmıştım tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakiyim dedim bu sırada kadir sikini çıkarmış bana bakarak sıvazlamaya başlamıştı bile madem para bana o kadar para verdiniz bu gece sizim diyerek kadirin önünde diz çöktüm ve yalamaya başladım fakat kadir daha fazla dayanamamış olacak hemen yüzüme boşaldı bu sırada sezerde soyunmuş berkay seni fena bercermiş o pezevenke güven olmaz zaten diyerek arkama geçti ve sikini sokmaya başlamıştı siki berkayınki kadar kalın değildi ama uzunluk olarak aynıydı.bu şekilde biraz sikiştikten sonra yatak odasına geçtim kadire berkayında bize katılmasını istedğimi söylediğimde olmaz dedi ama sonra yoksa zorluk çıkarırım deiğimde kabul etmek zorunda kaldılar bu şekilde yatak odasına geçtik ve sabaha kadar seviştik bi ara kadirle sezer gitti başka erkekler geldi ama berkay hep yanımdayıdı artık onuın küçük orospusu olmuştum ve bundan zevk alıyordum derken bayılmışım ne olduğunu hatırlamıyorum ama sonrada öğrendiğim kadarıyla partdeki erkeklerim hemen hepsi o gün para karşılığında benimle birlikte olmuş.o gün hayatımın en zevkli ve yorucu günüydü fakat artık bu işi para için yapmıyorum berkay ben kadir ve sezer üçümüz fırsat buldukça sevişiyoruz.istedğim çocuğu sonunda elde etmeyi başarmıştım ama =).


29 Mart 2010 Pazartesi

İki günün zevki

sevgili arkadaşlar çok güzel bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. biz iki arkadaş doğu illerinde pazarlama işi yaparız yani belli ürünler satarız her gittiğimiz yerde otelde kalıp yolumuza devam ederiz. Bu hikayem diyarbakırda geçti ve sizlerle paylaşmak istedim 18 mart günü otel lobisinde gazete okurken 30 yaşlarında bir adam geldi nereli olduğumu burada ne işim olduğunu kimleri tanıdığımı sordu anlattım hiç tanıdığım olmadığını anlayıncada biraz sevindi kaç numarada kaldığımı sordu tabi biz her ilde 1 gece kalır ve ayrılırdık bunu duyan hasan beyin morali bozuldu sanki hayalleri yıkılmış gibiydi o an sebebini anlayamamıştım. eger diyarbakırda kalmak istersek bizi gezdirecegini ima etti.... artık saat ilerliyordu işlerimizi halletmek için çıkmıştık size bahsetmedim sanırım arkadaşım ahmetle bu seyahatlere cıkıyoruz. aksilikya diyarbakırda alacagımız olan parayı alamadık bir gün daha kalmaya karar verdik. ahmetle aynı otele gittik hasan beyde ordaydı bizi gördügüne nekadar sevindi anlatamam eşim beni görünce okadar sevinmez sanırım. akşam saat 9 a kadar hasan bey benimle ve ahmetle vakit geçirdi bizi içmeye götürdü ama biz bunlara bir türlü anlam veremiyorduk. EN SONUNDA hasan bey agzındaki baklayi çözmüş ve ben hayretler içinde onu dinliyordum aklım almıyor ama çok heyacanlanıyordum ahmet bey 30 yaşında olmasına karşın hiç çocugu yoktu doğudada bu tabi kötü birşeydi. ilk karısından cocuğu olmayınca 2 karısını almış ikinci karısında lise okumuş biraz eğitimli ondanda coçuk olmayınca hatanın hasanda olduğu alnaşılmış ilk karısıda sen defoluydun üstüme niye karı getirdin diye kıyametleri koparıyormuş. 2 hanımı kezbanla bir pilan yapmışlar hayatta bir daha görmeyecekleri 1 kişi bulup ondan çocuk sahibi olup herkezi kandıracaklarmış oda tabi ben oluyorum ama arkadaşım ahmette bu durumu nasıl anlatırım onu düşünüyordum. hasandan müsade istedim ahmete anlatmaya başladım ilk başta korktu ama benden çok istiyordu ve ahmetin malafat çoook büyüktü daha önceden beraber hayat kadınına gittiğimizde ahmetinki mah volmuş durumda kalırdı. neyse ahmeti razı ettim hasanla odaya çıktık oda süitti hasan eşiyle bizi tanıştırmış ve bizim odaya gitmişti. ahmette bende inanamıyorduk karısı daha 18 yaşında ama süpeeer bişiydi acelemizde yoktu sabaha kadar bizimdi korkuyorgibi davranıyordu ama tam bir sürtüktü. önce odada bulunan küveti doldurdum suyuda ice sıcak hale getirdim ve kezbanın orada bir sakinleştirdim ahmet sabırsızlıktan ölüyordu kezban ise hiç konuşmuyordu kezbanı kucagımda küvetten çıkardım vücudu ıslak ve çok güzeldi hayran kalmıştım hiç tüy yoktu tamanen alınmış tüyleriyle çok tatlı duruyordu esmer kısa boylu dolgun kalçalı ve orta seviyede dimdik göğüsleri vardı yataga yatırdım hemen banyodan minicik havluları alıp vücudunu kurulamaya başladık ahmet tabiki o tüysüz amcığını kuruluyordu bende koltuk altını gögüs arasını yüzünü kuruluyordum kezban bana hayranlıkla bakıyordu bende ona inanamıyordu bu güne hiç bir zaman hayallerime bile sığdıramıyordum bir anda kezbanda bir ıhlama ve hareketlenme sapık ahmet hiç vakit kaybetmeden amını parmaklamış ve 2 parmagını birden sokmuştu keznabın yüzündeki o memnuniyet değişmiş değişik bir hal almıştı ahmette acelemiz yok diyordum ahmette sanki 5 daki sonra bu işin sonu gelecek kezbanın kocası hasan gelip herşeyden vaz geçecek kezbanı elimizden alacak gibi davranıyordu parmaklarıyla sulandırdığı amını sikmeye başlamıştı ama ne sikme kezban bana bakıyor ve hiç konuşmuyordu bir ara ahmetin koca parmakları kezbanın götünde kezbanda ahmetin kuçagındaydı 10 dakika değişik pozisyonlarda kezbanı becerde hatta götünden sikmeye çaışıyordu kezban kaçıyordu neyse ahmet haykırarak boşaldı rahatlamıştı o gözündeki vahşi ifade gitmişti ahmete kızıyordum kezban banyodan çıktı halen konuşmuyordu yataga oturdu ahmeti odadan çıkardım ve o ana kadar hiç konuşmayan kezban ben sadece senin olmak istiyorum dedi buna çok sevindim kezbanı yataga yatırdım dolapta birşeyler var sana özel dedi dolabı açınca ne göreyim tüm afredizyaklar var yok yok yani orda bal gördüm önce kexbanın dudaklarına sürdüm başladık öpüşmeye okadar güzel öpüyorduki anlatamam enfesti balı sırayla göğüslerine ve amına sürdüm çok güzel sevişiyorduk artık içime gir dediğinde zaten onu beçermek üzereydim amcığı helen dardı ahmetin koca yarrakta sonra halen aletimi sıkıyordu sarmaş dolaştım ter içinde bir birimizi okşuyorduk kezbanla çok uyumlu olmuştuk boşalacagım sıra altımdan çıktı ve domaldı o kadar güzel domalmıştı ki anlatamam içine boşaldım ve bir süre böyle durdu bende onu seyrediyordum... esmer siyah saçlı vücudunda hiç tüy yoktu her yerini aldırmıştı hatları çok güzel ve sıkıydı yani tam bir bebek ti yani kezbanka konuşmaya başladık hiç utangaç değildi aslında zaten hazanı kandıran bu işe razı eden kezbandı bunu hasanda anlatmıştı hazan zengin olduğu için hasanla evlenmiş 1 eş daha almasın diye kezban annesiyle bu pilanı yapmış kezban konuştukça ben hayret içinde kalıyordum tek amaç hasanın resmi nikahında olmak ve başka eş getirmemesini sağlamak.... kezban konuşurken benimkiyle oynamaya başladı şok rahattı 69 pozizyonunu aldım amını yalıyor götünü parnmaklıyordum çok tatlıydı benim aleti tamamen agzına alıyor buğazının derinliklerini hissetiyordum ata binergibi üzerime çıktı amına yerleştirdim üzerimdeydi ahmeti çagırdık ahmet zaten kapının önünde bizi isliyordu ahmet agzına be amına veriyordum kezbanı üzerimden attım yataga domalttım amından düzüyordum bir yandanda götünden parmaklıyordum çok tatlı bir götü vardı tam bir türk götü tam kıvamında ve seertti ahmet alta geçti kezbanın amını yarmaya başlamıştı keznanın götü bana kalmıştı ahmet amıza bastırdıkça götü dışarı çıkacak gibi oluyordu kezban bana bakarak hadi kocacığım seninim istediğin gini düz beni ben senin malınım her yerim senindediğinde ben götüne zorlamaya başlamıştım ama çok sıkıydı tükürükleyerek sokmayı başardım çok zevkliydi önde ahmetin yarrak arkada benim yarrak anlatılmaz bir zevkti kezban kocacıgım beni parçalı diyor ama bir yandan aglamaksı oluyordu acıyada dayanamıyordu göt okadar darlaşmıştiki yoktu böyle birşey eşimin götündende sikerim ara sıra aoam bukadar dar hiç olmamıştı hele içerde ahmetin yarragının hareketlerini hissetmem çok daha zevk veriyordu üçümüzde kasılıyorduk kezban çığlık atıyordu ben geliyorum dediğimde kezban hemen aramızdan cıkıp ayakta domaldı elleri ahmetin omuzlarında ayakta domalmışta bende amına devam ederek boşaldım tamamıyla amının içindeydi sipermlerim tüm damlaları içine boşalmıştım ahmette önce kendi 31 çekerek boşaldı keznab onun aletini agzına alarak son dalmasına kadar edmi eçümüzde boşalmış ter içindeydik ahmet kezbanın kocasınıda çagıralım daha güzel olur dedi kezban tedirgin olmuştu asla dedi hatta bize şart koşuyor bu geçeyi anlatmamamızı istiyordu sadece keznabın önümüzde yattığını hiç sarılmadığını hiç konuşmadığını söylememizi istiyordu hayret bir durumdu kezban tam bir fahişe gibiydi ama eşinin karşısında aptal rolü oynuyordu kezban daha 14 yaşında sikişmeye başlamış bazı günler 3 kişiyle bile olduğu oluyormuş amcası bile sikmiş ama hepsi götten kızlık önemli olduğu için kızlığını vermemiş babasıda hasana 50 milyar para babasınıda bir dul eş vererek kezbanı almış artık siz anlayın..... kezban anlattığım gini çok süperdi ben 4 hasan 5 kez olmak üzere kezbanla beraber olduk hanas hatta 6 cıyı denedi boşalamayınca sıkılıp bıraktı kezban numaramızı aldı. fırsat olursa arayacak. BU GECE HASAN İNİN MECBURİYET GEÇESİ ÇOCUK OLSUN DİYE BİR UTANÇ GEÇESİ AHAM KEZBAN İÇİN TAM BİR DÜZEN HERŞEY PİLANLI BİZİ BİLE KEZBAN SEÇMİŞ HASAN 2 KİŞİ OLURMU DİYE KARŞI ÇIKMIŞ KEZBAN BUNADA BAHANEYİ BULMUŞ TEK KİŞİ OLURSA KEZBANA AŞIK OLUP PEŞİNE DÜŞERMİŞ İKİ KİŞİ OLURSA SADECE BİR EYLENCE OLARAK KALIRMIŞ.