8 Nisan 2010 Perşembe

45lik BBakire Aysunu Sikişim


Merhaba gizlihikayem ailesi, ilk defa yayınlamayı düşündüğüm , yaşadıklarımı , anılarımı sizinle paylaşmak arzusunu , bugün kaleme almaya başladım… Uzun zamandır, chat yapiyorum, ilk başlarda chat farklı insanlar tanımak farklı fikirler ve düşünceler tanımak adına zevk aldığım bir şeydi, ama zamanla sizde bilirsiniz ki , sanalın gerçek yüzünün insanların birbirleri ile ilişki kurmaları için bir amaç olduğunu görmek olduğunu fark ediveriyorsunuz.. Bende bunu fark ettiğimde , böyle tarz ilişkilerin çarpık ve yapmacık olduğunu samimiyetten uzak olduğunu düşünerek , sanal chat sayfaların geneline , Hayata dair , insanalara dair , aşk’a dair hikayeler denemeler ve şiirler yazardım. Bu yazılarımı kimileri beğenir kimileri ise , muhabbetlerine engel olduğumu düşünerek bana hakaret içerikli yazılar yazarlardı bende istifimi bozmazdım… Böyle bir gece’de aysun diye bir bayan bana yazdı.. -Selam , tanışabilirmiyiz… Bende cevap olarak… - Selamlar, bayanlarla tanışmak istemiyorum yazdım… Buna şaşırdı ve gerçekten ben sandığınız bir maksatla değil , 5 aydır yazılarınızı ve sohbetinizi takip ediyorum çok ince ve hoşsunuz, muhabbetinize hayranım bu yazıları yazan kim tanımak istiyorum dedi.. Bende kendimden bahsettim , ismim Barış 33 Yaşındayım Makine Mühendisiyim diyerek.. Kendisininde 45 yaşında olduğunu öğrendiğim aysun’un hayat hikayesinden anlatmaya başladı.. Bir aşk için senelerini kurban verdiğini anlattı, ondan başka hayata kimseyi almamış , ve hiç evlenmemiş.. 45 yaşında ve hiçbir el değmediğini söyleyen bir kadın.. Kişiliği karakteri duruşu çok hoşuma gitti , muhabbetimiz sabaha kadar devam etti , ve seninle yüzyüze konuşmak isterim muhabbetin çok hoş diyerek beni davet etti.. Bindim arabama, 4 saat bir yolculuktan sonra vardım yanına… Balkonda beni karşıladı… Gülen yüzüyle.. Kapıyı açtığında karşımda 185 boyunda , saçlarını sarıya boyamış, kumral bir güzel duruyordu, çok bakımlı idi.. Kapıda sarıldı bana sımsıkı ve ilk cümlesi “ Kaybettiğim yarım gibisin” diyerek dudaklarıma sarıldı ve ıslak ıslak öpmeye başladı beni… Bedenin sıcaklığı ellerimi avuçlarımı doldururken bende dudaklarımı o heyecandan toparlanarak dudaklarında gezdirmeye başladım… Dillerimiz sanki Samanyolu çalıyormuşcasına , birbirine dolanmış ve dans etmeye başlamıştı .. Aşk’ın ateşi ikimizide titretiyordu ve bir an durduk , açsındır dedi gülen gözleri ile.. Yemeğe oturduk , yemeğimizi yedik , öyle mum ışığı kırmızı şarap eşliğinde değil , gülen gözler ve huzurlu bir şekilde yedik.. Çayın demlemesini beklerken ikimizinde gözlerinde , o ilk tutuştuğumuz dudakların sıcaklığı kalmıştı yanıma sokuldu , ve ellerini saçlarıma dolayarak beni öpmeye başladı.. Öpüşmemizin heyecanı ve ateşi yetiyor, artıyordu bile ama , zaman durmak değil ilerlemek zamanıydı… Çünkü artık hayatımdaki tek bana sahip olan erkek olmanı istiyorum , artık bu bekarete bir son ver diyordu… Göğüslerinin dolgunluğu avuçlarımı doldururken , dudaklarımla boynunda geziniyordum ben.. Ben dudaklarımla boynunda yürüdükçe onunda içinde sıcak bir şeyler kaynamaya başlıyordu.. titriyordu 18,5 luk bir liseli kız gibi.. hafifçe halının üzerine uzattım ve bütün vucudunu seyrettim uzunca , üzerindeki elbiseleri çıkardıkdan sonra , ve noktalarını seçmeden , her zerresini keşfetmeye başladım baştan aşağıya emiyor yalıyor delice okşuyordum.. Doğruldu şimdi bende galiba diyerek boynumdan aşağıya yalarak indi.. ve 21 cm olan aletimi elleri ile sıvazladı.. gülen bir gözle başına öpücük kondurdu ve emmeye başladı.. Çılgınlar gibi emiyordu, arada birrr ohh çoook harika bitanemm çok tatlı diye inliyordu dayanamıyordum İçimi somuruyordu sanki , ve dudaklarının arasına patladım.. İkimizde ön sevişmenin heyecanı ile boşalmıştık.. Usul dokunuşlarla tekrarla hareketlendik.. Ve bu sefer benim olmalıydı , amının duvarlarında gezdirirken aletimi , hadi artık sok şunu diye yalvarması alnındaki o bulgur bulgur terler … Çok harika bir duygu idi.. Ve usulca içine girdim , 45 senenin ateşi ordaydı sımsıcak ve dar , içinde yavaş yavaş ilerledim , ben vurdukça içine daha sert erkeğim diye inliyordu.. altımda.. daha sert lütfen diyordu gözleri yalvarıyordu.. saçları dağılmıştı.. Terden vucudu ışıl ışıl olmuştu ben si..kiyor hemde göğüslerini emiyordum.. Dakikalarca bu pozisyonda seviştik ve iniltilerle boşaldık.. Yaşananlar tamamiyle gerçek yada hayal yazmayacağım, siz nasıl algılarsanız yada nasıl hissederseniz.. Buradan hikaye yazanlara seslenmek istiyorum , bir kadının ruhunu almadan bedenine sahip olmanın hiçbir değeri yoktur , kadın ruhuyla kalbiyle sevişince insana mutluluk ve zevk verir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder