8 Nisan 2010 Perşembe

Komşumun Tangasını Görünce Sikesim Geldi


Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce başımdan öyle bir olay geçtiki sizlerlede paylaşmak istedim.Benim 27 yaşında sadece genelevde ilişki yaşamış bir gencim yani anlayacağınız tecrubem fazla değil.Bizim apartmanda Ayten isminde 40 yaşlarında çok güzel ve çok alımlı evli bir komşum var.Eşi sürekli almanyaya gider 3-4 ay kalır 1 aylığına geri dönerdi.2 tane çocuğu vardı.Birgün bir alışveriş mağazasında gezerken bizim ayten ablayı kendisine iç çamaşırı alırken gördüm ama cesaret edipte yanına yakşalmadım uzaktan seyrediyordum.Çok süper bi iç çamaşırı almıştı siyah ve transparan olduğunu mağaza personeli tanıtırken görmüş aklım kalmıştı.Bir anda şaşırdım sikimin kalktığını hissettim.Ayıp olmasın diye başka şeyler düşünerek sikimin inmesi için bayağı uğraştım.Bu esnada komşum ayten alışverişini tamamlamış mağazadan çıkıyordu.Fakat bayağı alışveriş yaptığından elleri dolu yürümekte zorlanıyordu.Bilerek yanına yaklaşmamıştım.Sadece geriden takip ediyordum.Aslında takipde değil bende eve gidecektim.İsabet olmuştu aslında giriş kapısına kadar takip ettim.Tam giriş kapısında bir cesaretle merhaba ayten abla yardım edeyimmi yorulmuşa benziyorsun dedim.Oda gerçekten yorulduğunu paketlere yardım edersem çok mutlu olacağını söyledi.Paketlerin bir bölümünü ben aldım.Şans eseri iç çamaşırlarının olduğu pakette bendeydi.Asansöre beraber bindik 6 kata çıktık.Ayten abla kapıyı açtı ve içeri gelmemi söyledi.Ben çok ısrar etmeme rağmen bir kahve içmeden bırakmayacağını söyleyince dayanamadım girdim.Elimde paketleri nereye bırakmam gerektiğini sordum.Hemen girişteki aynanın önüne bırakmamı söyledi.Paketleri bırakırken bilerek iç çamaşırı olan paketin devrilmesini sağlamıştım.paketin devrilmesiyle almış olduğu siyah transparan tanganın düştüğünü gördüm.bayağı utanmıştı ayten abla kusura bakma birşeyler almıştımda kendime farketmedim sende olduğunu o paketin deyince önemli değil diyerek geçiştirdim.Beni oturma odasına davet etti kendiside üzerini değişip geleceğini söyledi.1-2 dakika sonra yanıma süper bir tayt ve üzerine beyaz incecik bir gömlek giyerek yanıma geldi.Gömleğinden siyah sütyeni taytındanda tangası o kadar belli oluyorduki kafayı yemek üzereydim.Çayın demlendiğini söyleyerek mutfağa geçmeden sehba vermek için önümde domaldığında artık bende pil bitmişti.Sikim dimdik olmuştu.daha sonra mutfağa geçerek çayımızı getirdi.Çayı içerken karşımda öyle bir oturuyorduki adeta taytımın üzerinden gir bana diyordu taytı am dudaklarının arasına girmiş felaket belli oluyordu.Artık neredeyse tecavüz edecek seviyeye gelmiştim.Dayanamadım ve müsade istedim.Ayağa kalktığımda benim üzerimde eşofman olduğundan sikimin kalktığı belli oluyordu.Birden elini eşofmanımın üzerine atarak sikimi tuttu ve dur gitme onu banamı kaldırdın lütfen söyle dedi.Bende olanlar için üzgün olduğumu ama bekar olduğum için bana kızmaması gerektiğini söyledim.kendiside bana kızmadığını sadece sikini görmek istiyorum bir sakıncası varmı dedi bende yok dedim.Eşofmanımı ve kilotumu indirdi dimdik olan sikimi eline aldı ve daşaklarımla oynamaya başladı sikime bir öpücük kondurarak ayağa kalktı sikimden tutarak beni yatak odasına götürdü artık bekar değilsin beni istediğin zaman sikebilirsin deyince dünyalar benim olmuştu.Hemen gömleğini sütyenini tayt ve tangasını çıkardım sarışın süper bir vucudu vardı.Bir tek kıl bile yoktu vücudunda bende soyunarak başladım dudaklarından öpmeye deliler gibi öpüşüyorduk.Dilini azğıma alıyordum adeta dilini emiyordum bu esnada bir elimlede amcığıyla oynuyor ıslatmaya çalışıyordum bir müddet sonra boşalacağımı anladım ve direk amına girdim 1 2 gidip gelmeden sonra amına boşalarak üzerine yığıldım. Devamına yarin arkadaşlar kusura bakmayın uykum geldi:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder