19 Aralık 2009 Cumartesi

Abimin Baldızı Dul

slm arkadaslar ben poyraz bir gü n abimin baldı zı aklı ma geldi ve telefonu aldı m elime basladı m mesaj yazmaya yazı sı rken aklı ma seks geldi konuları aç maya basladı m ve girdi bana dedigi acemi ç ı rak senin daha ç ok ö grencek seylerin var ben senin ö gretmein olurum neyse bi hafta sonra bize geldi yattı sabah oldu bana mesaj attı ben gidiyorum evime diye ö leyse gel sana iki bira ı smarlayayı m dedim kabul ettim iç tik biraları utandı m ama bende cesaretlenerek ne zaman berebar olacaz diye sorsum bu zamana bı rak diye bir cevap verdi neyse biralar bitti gel dedim gidelim bi yere tmm dedi gidelim gittik ama ev degil arabadayı z bu arabada seksi kabul etmedi az ö bü m bari dedim ve kaptı m dudakalrdan ama benim pantolonum su gibi oldu bununda dikkatini ç ekmiş bu ne hal poyraz dedi bende seni ç ok istedigimin kanı tı dı r bu dedim ve bana orda vermedi neyse biraz daha zaman geç ti buna ç ok ı srar ettim gidelim ev var diye ama kabul etmiyor beni 2 sene kadar salladı bir gü n o mesaj attı tmm yeri ayarlae gidelim diye bende yeri bü yü k zevle ayarladı m ve gö tü rdü m eve bira felan aldı m iç iyoruz neyse ben kendi kendme diyorum ki hemen baslasak diye ama bu hiç oralı degil ç enesi durmuyor kafayı yedim 3 er bira iç tik kafaları mı z biraz iyi oldu biranı n etkisiyle ben bunun dudaklardan kaptı m ö pü yorum ama ben bö le zevk alan kadı n gö rmedim inliyor restmen ı hh ı hhh diye seviş irken soydum bunu amı na dogru yö neldim var basladı m yalamaya ama amı su gibi oldu basladı bosalmaya agzı ma bosaldı hepsini ben kendimi zor tutuyorum ama sokmamak iç in soksam hemen boslaacam biliyorum daha sonra yaladı m ayı rdı m bacakalrı yavas yavas basladı m sokmaya ama bö le zevk yok ya soktum ama amı aç ı lmı s iyicr demekki kim blilir kimlere verdi benden ö nce ki o kadar bü yü k amı soktum 1 dakika sü rmedi bosladı m ben neyse bira iç meye devam ettik ddaha sonra buna bi kere daha yaptı stı m dudaktan ve iyi ce yaladı m o gece 3 kere siktim yatacakken senden memlun oldum ama dedi bi konuda ihç memelun edemedin dedi ben neden diye sordum bosalı rken iç ime bosalmazsan ben hayatta zevk almaam dedi bende sası rdı m ne alaka ş imdi die kendi kendime sordum bi lere daha yapalı m dedi bana ve iç ime bosal dedi ben ç ekindim bu benden hamilemi kalmak istiyor gibisine ama bu sefer benim dudaktan kaptı basladı saksoya son seksimiz ama acayş p oldu hepsine degdi deli gibi siktim bu ne artı k bosalacaktı m ne yapamaı sası rdı m iç erimi bosalı m dı sarı mı diye ama sonunda iç ine bosaldı m ve benimkini ç ektim iç inden bu basladı kı vranmaya o kadar zevk aldı yani ben bile sasrı dı m neyse iş imiz bitti ayrı ldı k o gü ndü r bu gü ndü r daha vermiyor baana numaramı da silmiş hikayemim tamamen gercektik kı zlar beklerim camda seks yapmaya canimdir_benim@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder