19 Aralık 2009 Cumartesi

Götümü Siktirmeyi Çok Seviyorum

herkese selamlar.bu hikaye tamamen gercektir.ben 20 yası nda pasif bi gayim.kendimi hep sex objesi olarak gö rmekten zevk alı yorum.ilk gay iliş kimide yeni yaş adı m bu ikincisi.ben dı ş arı cı karken boxerı n altı na ablamı n tangaları ndan giyerdim.zamanla boxer olmadan sadece tangay giymeye baş ladı m.sonraları da jartiyer de giymeye baş ladı m dı ş arı cı karken.kimse gö rmü yodu ama ben icimdeki kadı nı yaş atı yodum.yine bi akş am tanga gyiyp icime dı ş arı cı ktı m.hava karanlı k olduğ udnan ve farkedilmiceğ inden ablamı n pantolonları ndan giydim.cok dardı gö tü mü tam ortaya cı karmı ş tı .yinede tedbiri elden bı rakmamak icin uzun tiş ö rt giydim ü stü me.neyse evden cı ktı m baya uzaklaş tı m tek baş ı ma dolaş ı yorm.sonra yeni yapı lmaya baş lamı ş bi inş aatı n ö nü nden gecerken bi inş aatcı yanı na cağ ı rdı gittim.buralarda hayat kadı nı olup olmadı ğ ı n sordu.iki kiş ilerdi bende icerde anlatayı m dedim inş aatı n icine girdik.ikiside doğ uluydu.diğ er iş ciler evlerine gitmiş onları n evi olmadı ğ ı ndan inş aatta kalı yolarmı ş .iç eri girip ı ş ı ğ ı actı lar.bende hemen ü stü mdeki tiş ö rtü cı kardı m ve ablamn dar pantoloydula kaldı m.sacları mda biraz uzundu sı rtı m onlara dö nü ktü yü zü mü hafif dndü m ve istermisiniz dedim.hemen ikiside yanı ma geldilerbiri ö nü me biri arkama gectiler .beni okş amaya baş ladı r.arkamdaki gö tü mü okş amaya baş ladı .ikiside cok azmı ş belliydi.ben ö nü mdekinin sikini ç ı karmı ş tı m dı ş arı elimde oynuyolardum.arkamdakide hemen pantolonu indirdi.gö rdü ğ ü manzara harikaydı .siyah tanga ve pü rü ssü z ç ı kı k bi gö t.hemen diğ erine seslendi.arkama gectiler ikiside gö tü me bakı yolardı .bitanesi hemen bacı nı sikiyim senin dedi ve beni yatağ a doğ ru gö tü rdü .yatağ a yatı rdı sonra sikini cı kardı yerinden 18-20 cm uzunluğ unda kalı n ve damarlı ydı .kafamdan tuttu sikini ağ zı ma verdi.sacları mdan tuttu sikini ağ zı ma sokup cı karttı rı yodu.diğ eride gö t deliğ imde oynuyordu.parmaklı yordu.sonra siki iyice kayganlaş tı .sonra beni domalttı diğ eri parmakladı ğ ı ndan deliğ im yumuş aktı .sikinin kafası nı yavaş yavaş soktu.biraz kafası nı sokup cı kardı .sonra diğ erine ağ zı na ver ş u ibnenin dedi oda ağ zı ma soktuyarrağ ı nı onunkide bü yü k ve kalı ndı .ben diğ erininkini yalarken o hala kafası nı sokup cı karı ydu.sonra birden hepsini soktu.gö zlerimden ateş cı ktı resmen.bağ ı ramı yodumda ağ zı mda yarrak vardı .sonra adam bacı sı nı siktiğ imin ibnesi dedi nası l yarrak yenir ö ğ rendinmi dedi.bana kfü ü r etmesi beni dahada azdı rı yodu.ö zellikle ablama sö ylemesi.ben onları duyduktan sonra kendimi ona doğ ru itmeye baş ladı m daha cok icime girmesi icin.oda daha cok soktu.biraz gitgelden sonra boş aldı icime ö yle bi boş aldı ki gö tü m sperm doldu resmen.boş aldı ktan sonra hemen tuvalete gitti.prezervatifsiz siktiğ inden hemen iş eyip mikrop kapması nı ö nlemek lazı m.bu sı rada diğ eri arkama gecti sikmeye baş ladı .ö yle bi sokuyoduki icime sanki dü ş manı na sokuyo gibi.cok sert giriyodu.bu sı rada ö teki geldi iceri.ağ zı n boş kalmı ş ibnem dedi ve sikini ağ zı ma verdi.sikinide iyice yı kamı ş mis gibi kokuyodu.bende hemen tekrar ağ zı ma aldı m kalkmamı ş yarrağ ı kaldı rdı m tekrar.diğ eride boş alı nca yatağ a uzandı beni ü stü ne ç ekti ve sikinin ü sü ne oturttu.gö tü m resmen yanı yodu ama daha cok istiyodum.ü stü nde oturup kalkmaya baş ladı m.sonra omuzları mdan tutup kendine ç ekti beni ve ö yle suratlı icime girip cı kmaya baş ladı ki delirmiş gibidyi.bende bi yandan acı ç ekiyodum bi yandanda zevk alı yodum.sonra durdu biraz dinlendik.dinlenirken onun ü stü nde yatı yodum ben diğ eride odaya girdi.yü z ü stü yattı ğ ı mdan gö tü m cı kı ktı .oda okş amaya baş ladı kalcaları mı .sonra hadi yeter bu kadar dinlenme dedi.bende yeniden ü stü ne oturdum.ikisinide icime almak istiyodum.sö yledim adamlara ben ü stü ne otururken diğ eride deliğ ime sokmaya baş ladı .zaten gö tü m ö yle acı lmı ş tı ki herş eyi alı rdı m o gü n.ikiside aynı anda sokmaya baş ladı .ö yle bi canı m acı yoduki anlatamam.biraz siktikten sonra ö nce biri sonada diğ eri boş aldı icime aldı lar araları na beni uyuduk.sabaha karş ı bitanesi uyandı rdı beni diğ er iş ciler gelmeden git dedi.bende kalktı m giyindim.giyinirken gö zü hem gö tü mdeydi.doymamı ş tı anlaş ı lan.Bende tamemen giyindikten sonra yanı na yaklaş ı p tekrar gelirim dedim.dudakları ndan ö ptü m biraz cok hoş una gitti.onlarla diğ er maceraları mı da daha sonra anlatı rı m.bye bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder