19 Aralık 2009 Cumartesi

Mandalinanın Çükü

Merhaba ben sitenizdeki hikayeleri okuduktan sonra bu ilk tecrübemi sizinle sizle paylaşmak istedim. Evde epey kalabalık bir misafir topluluğu vardı teyzemlerde gelmişti teyzemin benden 4 yaş büyük kızı benim rüyalarımı süslerdi.Biz mutfakta babalarımıza meze hazırlıyorduk!O meyve soyuyor bende yardım ediyordum.Ben baskebolcu biri olduğum için vücudum kaslı ve seksiydi beni de beğenirdi .

   yakışıklı çocuk filan diye çağırırdı. Neyse eline bir tane mandalina aldı ve sapının olduğu yerden değil de ters tarafından soyuyordu.Bende sazan gibi atladım ?Ablacım niye öbür taraftan soymuyorsun??dedim.O da ?O kadar çok büyük çükü var ki götünü tercih ettim? dedi.Ben şaşkına döndüm bana baktı ve güldü.Akşam öylece şen matrak geçti. Aradan epey bir zaman geçmişti ben ÖSS?ye hazırlanıyorum oda yeni üniversiteyi bitirmişti.O gün teyzem bize geldi ve bana ?Ablan seni bizde

   bekliyor kitabını defterini al ve git ders çalışın? dedi.Bende gayet masum bir biçimde yola kondum.Ama aklımda hep o akşamki çük

   meselesi vardı. Evlerine geldiğimde gayet normal beni karşıladı.?Sen içeri gir ben .

   meyve getiriyim? dedi bende gittim içeri oturdum bir kase mandalina

   getirmişti.Ben şaşırdım kaseyi koydu kağıt getirmek üzere odasına gitti ve 5 dak. Sonra bir badi ve bir şortla yanıma oturdu.Bacakları

   göğüsleri ve benzeri herşeyi ortadaydı benim sikim kalkmıştı ama belli etmiyordum. Bana mandalina konusunu açtı ve benim çükümün uzunluluğunu merak

   ettiğini söyledi. Ben yok desemde ? Erkek adamın malı meydanla olur? diyerek hem beni hem kendini soydu.Ben biraz sonra manyak bir

   seks makinesine döndüm birbirimizi rasgele yalıyor ve azgınlımızı gidermeye çalışıyorduk.Ben oğlum fırsat bu fırsat dedim ve amını yalamaya başladım,hemen bacakların

   araladı ve bana 69 yapalım dedi bende hemen azına sikimi verdim. En azından ikimizde 5-7 dak. Organlarımızı yaladık.Ben onu tatmin edemedim

   ama o benimkini iki defa boşaltmış ve döllerimi yutmuştu.Benimkini iyice kaldırdıktan sonra beni sırt üstü yatırdı ve memelerini yalamamı söyleyip

   üstüme uzandı bu arada da amını benim vücuduma sürüyordu. Amı kılsız ve pespembeydi benim içim bir hoş oldu ve artık yeter .

   mi dedim oda daha beni sikmedin oğlum dedi.Bende o zaman başlayalım dedim ve bunu sırt üstü yere yatırdım bacaklarını kırp

   araladım biraz daha amını yaladıktan sonra benim kıpkırmızı şişmiş sikimi amına sürtmeye başladım ve yavaşça içeri kaydım bu bir an

   bakire değilim devam et dedi ve bir çığlık attı. Ben yavaşça .

   ritim tutturdum gitgide hızlandık ve bana içimden çık dedi bende çıktım.Amından kanlar sızıyordu bu arada da dolaptan bir tane pezerratif çıkarıp yanmakta olan sikimi önce yalayıp sonra giydirdi ve devam et dedi.Ben bu sefer daha hızlı bir giriş yaptım hem sikiyor hem memelerini yalıyordum. Ablamı inim inim inlettikten sonra ikimizde bağırarak

   boşaldık.Beni birde arkadan düz dedi arkasına geçim domalttıktan sonra deliğini kremledim içine tam girdim çığlık çığlığa kaçmak istedi ama yakaladım kaçamadı götüne şap şap vuruyordum ve ben bir daha boşaldım. Artık ikimizde azgınlıklarımızı gidermiştik.Rahat ve çıplak bir biçimde mandalinalarımızı yedik ve seviştikten sonra yıkandık biraz da biyoloji üreme çalıştık ve teyzem gelince ben gittim.Teyzem bize ne zaman gelse ben teyzemlere gidiyorum kılsız am ve mandalina yiyorum?:o)Gönderen: KKKUUZZEENN
_______________________________________________
Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder